0 грн
Оплата готівкою
Оплата готівкою при отриманні товару. Оплата здійснюється виключно у національній валюті.
На підтвердження оплати ми видаємо Вам товарний чек і гарантійний талон.
Після прийому замовлення наші менеджери узгоджують Вами зручний для Вас час і день доставки Товару.
Безготівкова оплата
Оплата за безготівковим розрахунком провадиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. При виборі безготівкового способу оплати, товар доставляється Замовникові протягом 1-2-х робочих днів після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок.
Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним способом:
Після оформлення замовлення, менеджер магазину електронною поштою надішле Вам рахунок-фактуру, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається.
При оформленні замовлення юридичній і фізичній особі-підприємцю необхідно надати наступні документи:
- свідоцтво реєстрації підприємства;
- свідоцтво платника ПДВ (при наявності);
- свідоцтво платника єдиного податку (за наявності).
Магазин «SAFEtronics» має статус платника податку на прибуток на загальних підставах, а також є платником ПДВ.
Всі необхідні документи (оригінал рахунку і видаткові накладні) будуть доставлені разом з замовленням.
Оплата карткою на сайті
Оплата замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard. Доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу.
Ви можете оплатити замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard. Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним способом: під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі "Оплата" вам потрібно вибрати «Оплата картою на сайті».
Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.
Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати при собі паспорт.
Оплата післяплатою
Оплата здійснюється після перевірки товару виключно в національній валюті. Звертаємо Вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур'єра і оплаті ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Ваше замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет -магазин і компанії перевізнику.
За послугу "накладений платіж" Нова пошта стягує з одержувача 2% від суми + 25 грн.